Бібліотека перестала бути тільки книжковим храмом. На базі бібліотек працюють інформаційні центри, інтелект-центри, центри доступу до правової інформації, творчі майданчики розвитку, інтернет-центри і багато іншого ...
А бібліотечна професія розширює
горизонти своєї діяльності. Відповідно, ні одна інша професія не
передбачає такого спілкування з людьми різного віку та професій як бібліотечна. Тож для отримання знань з
проблеми «Оріентація на кліента» спільно з програмою
«Бібліоміст» на базі ВОУНБ ім. К.А.Тімірязєва 3-4 квітня був проведений
тренінг.
Навики роботи з користувачами бібліотеки, причини втрати клієнтів, якість особистих контактів, залучення нових користувачів, конфліктні ситуації далеко не повний перелік питань, що розглядали учасники тренінгу.
Немає коментарів:
Дописати коментар