пʼятницю, 4 квітня 2014 р.

Орієнтація на клієнта!

       
Бібліотека перестала бути тільки книжковим храмом. На базі бібліотек працюють інформаційні центри, інтелект-центри, центри доступу до правової інформації, творчі майданчики розвитку, інтернет-центри і багато іншого ...
  А бібліотечна професія  розширює  горизонти своєї діяльності. Відповідно, ні одна інша професія не передбачає такого спілкування з людьми різного віку та професій  як бібліотечна. Тож для отримання знань з проблеми  «Оріентація на кліента» спільно з програмою «Бібліоміст» на базі ВОУНБ ім. К.А.Тімірязєва 3-4 квітня був проведений тренінг.
   
Учасником   тренінгу стала завідувачка відділом обслуговування районної бібліотеки Кедись Людмила.
        Навики роботи з користувачами бібліотеки,  причини втрати клієнтів, якість особистих контактів, залучення нових користувачів, конфліктні ситуації далеко не повний перелік питань, що розглядали учасники тренінгу. 

Немає коментарів:

Дописати коментар